هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است
سرخط خبرها

چرا ایموجی ها زرد رنگ هستند؟

  • کد خبر: ۸۴۳۹۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
چرا ایموجی ها زرد رنگ هستند؟
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دلیل انتخاب رنگ زرد برای ایموجی ها چه بوده است، ما در این خبر این موضوع را بررسی کرده ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، استفاده از ایموجی‌ها یا آنچه Emoji نامیده می‌شود، به دلیل توانایی آنها در بیان احساسات گوینده به شیوه‌ای آسان و ساده، حتی با یک کلیک، در هر مکالمه متنی که از طریق اینترنت انجام می‌شود، امری ضروری محسوب می‌شود. اما شاید این سوال به ذهن شما خطور کرده باشد که چرا صورت‌های ایموجی زرد هستند؟ اینکه چرا طراحان شکلک این رنگ را انتخاب کردند، چیزی است که در این خبر به آن اشاره شده است.

چرا برای ایموجی‌ها رنگ زرد انتخاب شده است؟

اگرچه پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد، اما همه شرکت‌های تولید کننده شکلک در مورد رنگ به طرز عجیبی توافق کردند و برخی افراد پیشنهاداتی نیز داشتند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

اولین نظریه نشان می‌دهد که doodles با رنگ زرد مرتبط هستند، بنابراین شرکت‌ها از این رنگ استفاده کردند، زیرا تصویر ذهنی کاربران به این رنگ نزدیک است.

دلیل دوم انتخاب این رنگ این است که رنگ زرد به وضوح طرح‎ها را نشان می‌دهد.

نظریه سوم که قوی‌ترین دلیل نیز است، این است که اولین ایموجی که هاروی راس پل در سال ۱۹۶۳ ایجاد کرد، زرد بود و از آن زمان، سازندگان ایموجی از این رنگ استفاده کردند.

گفتنی است که اولین ایموجی با هزینه ۴۵ دلاری طراحی شد و از آن زمان چهره‌های ایموجی بسیار گسترده‌تر و امروزی‌تر شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->